«Խոնարհ աղջիկը» վերլուծություն․

Այս ստեղծագործությունը հիշողությունների և անմոռաց սիրո մասին էր։ Յուրաքանչյուր մարդ, երբ սիրահարվում է սիրած էակին տեսնելու, ավելի լավ ճանաչելու համար առիթ է ստեղծում, ինչպես անում էր նաև այս ստեղծագործության գլխավոր հերոսը։ Տասներկու տարի էր անցել, բայց հերոսը հիշում էր սիրած աղջկա՝ Խոնարհի հայացքը։ Իմ կածիքով նրանց սերը փոխադարձ էր, սակայն աղջիկը դա ակնհայտ ցույց չէր տալիս, խուսափում էր հայացքներից, հանդիպումներից։ Սա սովորական երևույթ է, երբ աղջիկը սիրահարվում է ամեն կերպ փորձում է սիրո ոչ մի նշան չցուցաբերել։ Վերադառնանք այն հատվածին, երբ Խոնարհի հայրը հրավիրեց հերոսին ճաշի, իմ կարծիքով ճիշտ կլիներ, որ տղան չմերժեր, որովհետև միգուցե տղայի ճակատագիրը հենց այնտեղ էր, կարող էր և ամեն ինչ այլ կերպ դասավորվել։

Հիշողությունը անմոռանալի բան է, որից չես կարող ազատվել։ Օրինակի համար, երբ անցնում ես ծանոթ վայրերով, կարծես վերապրում ես այն ամենը, ինչը մնացել է անցյալում, ետևում։ Այդ նույն անցյալի տպավորությունները, զգացողությունները պատում են քեզ, կտրվում ես իրականությունից, սակայն մի փոքր թախիծ ես զգում սրտի խորքում, չես ուզում ընդունել, որ այդ ամենը չես կարող ետ բերել։

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *